POMOC

Tworząc nasz sklep staraliśmy się by był jak najbardziej przystępny, czytelny i wygodny. Niemniej jednak,mogą zdarzyć się sytuacje problematyczne. Spróbujemy przybliżyć kilka z nich, wraz z rozwiązaniami tych problemów.

PAMIĘTAJ, że zawsze możesz liczyć na pomoc naszego BIURA OBSŁUGI KLIENTA! Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz!

Potrzebujesz pomocy?

 

  1. Nie mogę zapłacić za zamówienie

Jeżeli po złożeniu zamówienia zostałaś/eś przekierowana/y na stronę swojego banku i wpisałaś/eś błędne hasło, system odrzuci płatność. Może również zdarzyć się, że w systemie bankowym będą trwały prace konserwacyjne lub przerwa. Wówczas zamówienie należy anulować i/lub złożyć je od nowa.

2.  Towar jest niedostępny / Status produktu 'W produkcji’

Jeżeli nie możesz dodać żądanej ilości towaru do koszyka, oznacza to, że aktualnie nie mamy na stanie takich ilości produktu. Oleje tłoczymy na bieżąco, a stany magazynowe aktualizowane są przynajmniej raz dziennie. Jeżeli bardzo zależy ci na sfinalizowaniu zakupu z brakującym produktem, wróć do zamówienia po kilku godzinach.

3. Złożyłam/em zamówienie, ale chcę je zmodyfikować

Niestety nie ma możliwości zmodyfikowania zamówienia przez stronę internetową, jeżeli zostało już złożone. W takiej sytuacji należy napisać maila na adres sklep@biooil.com.pl lub zadzwonić pod nr 68 411 13 38 i przekazać obsłudze zmiany. Obsługa zaproponuje optymalne rozwiązanie.

4. W trakcie płatności za zamówienie zerwało połączenie z siecią i opłata nie udała się

W tym wypadku najlepiej wykonać ponowne zamówienie i opłacić je. Stare można anulować lub po prostu go nie opłacać i pozostawić. Zrealizujemy tylko to zamówienie, za które zanotujemy płatność.

5. Mam kupon rabatowy, ale nie wiem jak go zrealizować

Jeśli masz kupon rabatowy, wystarczy, że na karcie koszyka przy finalizacji wpiszesz go w pole KUPON i klikniesz ZASTOSUJ kupon. Sklep automatycznie obniży wartość koszyka o przypisany do kuponu rabat.

Podsumowanie koszyka