Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Z tej strony dowiesz się:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

JAK SPRAWDZIĆ DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie;
Jeśli towar można zamówić, oznacza to, że dostępne są spore ilości.
JAK SPRAWDZIĆ STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.

JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy.

Termin wysyłki wynika z czasu oczekiwania na płatność, podczas gdy czas dostawy to najczęściej 1-2 dni robocze.

JAKIE WYSTĘPUJĄ FORMY DOSTAWY?
Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska GLS
  • Poczta Polska
  • odbiór osobisty.

ILE ZAPŁACĘ ZA PRZESYŁKĘ?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
1. przelew na rachunek bankowy,

2. płatność poprzez Serwis Przelewy24
Nr konta: 66 1560 0013 2367 2013 8677 0002

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Dekoracyjna 1c , 65-155 Zielona Góra, po wcześniejszym dokonaniu płatności i uzgodnieniu terminu odbioru zamówienia w godz. 08.00-16.00 od poniedziałku do piątku. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

CO TO SĄ KUPONY RABATOWE?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w KOMENTARZU (sekcja „Dodatkowe informacje”) i uzupełnij NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

JAK ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana formy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 68 4111338. Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa.

ZŁOŻYŁEM BŁĘDNE ZAMÓWIENIE. JAK JE ANULOWAĆ?
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 68 4111338. Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.

GDZIE JEST MOJA PRZESYŁKA?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

MAM PROBLEM Z ZAMÓWIONYM PRODUKTEM. CO TERAZ?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 68 4111338.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu:68 4111338. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.