Opublikowano:

Kwasy Omega 3

W diecie każdego człowieka powinny znajdować się składniki, które dostarczą jego organizmowi niezbędnych substancji, mających wpływ na jego dobrą kondycję. Są to m.in. Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe, witaminy i minerały.

Nienasycony kwas tłuszczowy, niezwykle istotny dla naszego układu nerwowego i krwionośnego, prawidłowej pracy serca, utrzymania odpowiedniego poziomu cholesterolu – to kwas Omega 3. Powinien być przyswajany z zewnątrz, ponieważ nasze organizmy nie potrafią wytworzyć go samodzielnie. Ma olbrzymi wpływ na kształtowanie i rozwój układu nerwowego, i to już od momentu poczęcia aż do późnej starości.

Olej lniany tłoczony na zimno dla kobiet w ciążyOleje lniane

Olej lniany wysokolinolenowy, tłoczony na zimno, to najbogatsze roślinne źródło kwasów Omega 3. Pozyskany z wysokiej jakości siemienia lnianego wysokolinolenowego, tłoczony na zimno gwarantuje, że w każdej butelce jego zawartość sięga powyżej 50%. Właśnie dlatego powinien być wprowadzony do diety w ogóle, a w przypadku przyszłej mamy – w szczególności.

Olej lniany w codziennej diecie

Niestety, większości sformułowanie „olej w diecie” kojarzy się z łyżką tłustej substancji, którą należy w sposób leczniczy wypić. Niekoniecznie! Urozmaicenie codziennego jadłospisu olejem lnianym nie jest ani trudne, ani tym bardziej nudne. Olej lniany Laboratorium BIOOIL gwarantuje delikatny smak, przyjemny aromat, a przede wszystkim jego całkowite bezpieczeństwo i najwyższą jakość. Fakt, że olej jest tłoczony na bieżąco (ma zaledwie dwumiesięczny okres ważności) to dowód na to, że olej jest w pełni naturalny, wolny od GMO, zawsze świeży i pozbawiony sztucznych dodatków, wydłużających jego trwałość, stanowić powinien nieodzowny składnik zdrowego, smacznego i pełnego wartości odżywczych jadłospisu tak dla mamy, jak i nienarodzonego jeszcze dziecka. A co jeść, kiedy zachcianki i apetyty zmieniają się niemal co chwilę?

Olej lniany do koktajli

Polecamy smaczne i pełne wartości odżywczych koktajle i warzywno-owocowe musy. Dodanych do nich kilka kropel oleju lnianego usprawni przyswajanie witamin, które lepiej rozpuszczają się w tłuszczach.

Na co stawiamy? Koktajle warzywne, owocowe, mieszane owocowo-warzywne… Co kto lubi i na co ma aktualnie apetyt 🙂 Można dodawać orzechy, migdały, kakao. Nasz olej lniany jest pozbawiony nieprzyjemnej nuty goryczy i dzięki temu, dodany do potrawy, nie zmienia jej smaku. Co więcej – oleje smakowe mogą sprawić, że na nowo odkryjemy dania, które dobrze znamy i znacząco poszerzymy swoje kulinarne horyzonty.

Olej lniany do past i twarożków

Wspaniałym daniem są pasty warzywne i twarogowe. Olej lniany nada im aksamitnej konsystencji i uzupełni dawkę kwasów Omega 3. Tu panuje ogromna dowolność. Do past możemy dodawać smaki, które nam służą i które uwielbiamy. Może być słono, korzennie, kwaskowo i słodko (dosładzamy wyłącznie miodem, cukier jest niewskazany).

Olej lniany do sałatek

Kto nie lubi kolorowych, aromatycznych i pysznych sałatek? Składniki są różnorodne, a preferencje smakowe nieograniczone.

 

ZAMÓW olej lniany tłoczony na zimno w naszym sklepie internetowym

 

SPRAWDŹ inne artykuły o oleju lnianym: